Print

Hans Hagenaars (1961)

Directeur Particulier

Hans Hagenaars (1961) Directeur Particulier

Hans Hagenaars studeerde bedrijfskunde aan de Universiteit Nijenrode en de Erasmus Universiteit met als specialisatie marketing. Hij begon zijn loopbaan in de financiƫle dienstverlening bij ABN AMRO. Bij ABN AMRO was hij productmanager sparen en beleggingsfondsen en afdelingsdirecteur Business Unit Hypotheken. In 1989 werd Hans gedetacheerd vanuit ABN AMRO bij McKinsey voor het project strategische heroriƫntatie. In 1991 maakte Hans de overstap naar Royal Nederland/Allianz als marketing manager. Hans trad in 1999 in dienst bij de ING Groep als hoofd relatiemarketing en lid van het managementteam van de Postbank. Vervolgens werd hij in 2001 benoemd tot Directeur Segment Basis & Vermogen. Drie jaar later werd hij in maart 2004 lid van de Directie ING Retail Nederland als directeur Postbank en later directeur Marketing MKB & Particulieren bij ING Bank. Hans werd in 2006 verkozen tot Marketeer van het jaar. Vanaf 2007 was Hans directeur Marketing binnen ING Nederland en sinds september 2010 is hij directeur Advies & Kantoren binnen ING Nederland.