ING iPhone app beschikbaar

Vanaf vandaag kunnen ING klanten met een iPhone de nieuwste ING app downloaden in de App Store. Met deze gratis app kunnen ING klanten met één druk op de knop hun saldo en laatste af- en bijschrijvingen checken. Hiernaast kunnen ze snel en gemakkelijk een geldautomaat of ING-kantoor in de buurt vinden.

Saldo checken

Met de ING app hebben klanten van de ING toegang tot hun actuele saldo en de laatste af- en bijschrijvingen op hun Betaalrekening(en). Hiervoor maakt de ING app gebruik van het inmiddels beproefde ING Buddy systeem, dat is gebaseerd op Windows Live ID. Gebruikers van de ING app kunnen zelf aangeven van welke eigen Betaalrekening(en) ze deze gegevens willen zien en in welke volgorde. Het opvragen van saldo-informatie kan worden beveiligd met een toegangscode.

Geldautomaat en ING–kantoren vinden

De ING app stelt ING klanten in staat om altijd en overal een geldautomaat van iedere willekeurige bank óf een ING-kantoor in de buurt te vinden. Er kan worden gezocht op locatie, postcode of plaatsnaam. Voor het zoeken van geldautomaten maakt de ING app gebruik van GPS. De locaties van de gevonden geldautomaten of ING- kantoren worden getoond op een kaart van Google Maps.

Contact

In de ING iPhone app staan de belangrijkste servicenummers van de ING op een rij. Zo kunnen klanten bij algemene vragen of bijvoorbeeld in geval van verlies of diefstal van hun Betaalpas of Creditcard direct contact opnemen met de ING.

Voor het downloaden van de ING app en meer informatie kunt u terecht op www.ing.nl/iphone