ING start samenwerking met VGZ

Zorguitgaven zijn een belangrijke maandelijkse kostenpost voor Nederlandse huishoudens. Volgend jaar stijgen de kosten van de zorg(premies) verder en wordt het eigen risico van de basisverzekering verhoogd. ING wil klanten helpen de kosten zo laag mogelijk te houden en introduceert daarom een goede en betaalbare zorgverzekering met korting voor haar klanten. Hiervoor is ING een samenwerking aangegaan met zorgverzekeraar VGZ. De Plus Zorgverzekering van VGZ heeft een goede dekking met 10% korting op zowel de basis- als de aanvullende verzekering speciaal voor klanten van de ING. De premie voor de basisverzekering bedraagt met korting € 97,42 per maand Door de inzet van haar inkoopkracht kan de ING haar klanten een van de goedkoopste basisverzekeringen van Nederland bieden.

Voor de Plus Zorgverzekering werkt de ING samen met VGZ, één van de grootste zorgverzekeraars van Nederland. Vincent van den Boogert, directeur Marketing van de ING legt uit waarom: “Veel werknemers kunnen profiteren van een collectief aanbod voor een zorgverzekering via hun werkgever. Dat geldt echter lang niet voor iedereen, 55 procent van de Nederlanders werkt zelfstandig of in het MKB en heeft deze korting dus niet. Vanaf nu biedt de ING een vergelijkbaar of groter voordeel, voor al onze klanten met een ING Betaalrekening. ING heeft miljoenen klanten en gebruikt die inkoopkracht om klanten te helpen aan een aantrekkelijk aanbod. Alle klanten samen maken dit ING-aanbod sterk.”

Aantrekkelijke premie, goede dekking

De Plus Zorgverzekering van VGZ heeft een aantrekkelijke premie en goede dekking. Klanten van de ING krijgen 10 procent collectiviteitskorting op de basisverzekering en 10 procent korting op de aanvullende verzekering (exclusief tandartszorg). Bovendien is de aanvullende verzekering de eerste twee maanden gratis.

Van den Boogert: “We hebben bij de keuze voor de Plus Zorgverzekering van VGZ goed gelet op de prijs en kwaliteit van de zorgverzekering. De dekking is erg uitgebreid. Zo is bijvoorbeeld ‘beweegzorg’ (o.a. fysiotherapie) tot € 1.000, - gedekt in alle aanvullende pakketten en in de meeste pakketten wordt de anticonceptiepil vergoed. Zo zijn onze klanten verzekerd van goede zorg en betalen ze niet teveel.

Verzekerd bij VGZ

Klanten met een Betaalrekening bij de ING kunnen gebruik maken van het aanbod, maar sluiten de verzekering – met korting – rechtstreeks af bij VGZ. Voor al hun zorgvragen kunnen ze terecht bij VGZ. Op www.pluszorgverzekering.nl kan de besparing op de premie worden berekend.

Vincent van den Boogert - Directeur Marketing ING