Voordeling kunstwerken kopen met ING-Rentepunten

Corneille en Eugène Brands in de ING Rentepuntenwinkel

ING-spaarders kunnen vanaf vandaag een beperkt aantal kunstwerken aanschaffen in de ING Rentepuntenwinkel. Het gaat om kunstwerken van onder andere de CoBrA-kunstenaars Corneille en Eugène Brands, die voor kunstliefhebbers voor de helft van de winkelwaarde plus Rentepunten te koop zijn.

Door kunst en kunstenaars onder de aandacht te brengen van een groot publiek maakt ING het kopen van kunst toegankelijk en laagdrempelig. Vincent van den Boogert, Directeur Marketing van de ING benadrukt het belang van de maatschappelijke functie van kunst: “Een van onze uitgangspunten van de ING Collectie is om de toegankelijkheid en zichtbaarheid van kunst te vergroten. Het is daarom mooi dat de werken van onder andere de CoBrA-kunstenaars Corneille en Eugène Brands nu ook verkrijgbaar zijn in de Rentepuntenwinkel”.

De kunstwerken van Corneille en Eugène Brands kenmerken zich door de heldere en vrolijke kleuren en speelse onderwerpen die zij verbeelden. Conservatoren van ING Art Management garanderen door samenwerking met gerenommeerde galeries, kunsthandels en lijstenmakers de kwaliteit van de werken.

Het aantal kunstwerken is beperkt, waardoor kunstliefhebbers die bij de ING sparen er snel bij moeten zijn.

Corneille

Corneille, Portrait d'un été, 1998, zeefdruk. RPW prijs € 322,50 en 32.250  ING-Rentepunten (excl. verzendkosten)

Over Rentepunten

Naast de rente op een spaarrekening ontvangt iedere spaarder bij ING gratis Rentepunten. Rentepunten zijn niet van invloed op de hoogte van de rente, die de klant ontvangt op zijn of haar spaarrekening. ING bedingt hoge kortingen bij leveranciers en geeft die door met Rentepunten. Daarom is de ING Rentepuntenwinkel één van de grootste en voordeligste online winkels van Nederland. Per dag bezoeken circa 70.000 klanten de webwinkel, die over zo’n 750 producten beschikt.

Een van onze uitgangspunten van de ING Collectie is om de toegankelijkheid en zichtbaarheid van kunst te vergroten. Het is daarom mooi dat de werken van onder andere de CoBrA-kunstenaars Corneille en Eugène Brands nu ook verkrijgbaar zijn in de Rentepuntenwinkel.

Vincent van den Boogert - Directeur Marketing ING Nederland