Schoolklas als VIP naar de hitmusical WICKED

ING biedt kinderen schoolreis van hun leven

Kinderen in de leeftijd van 10 tot 12 jaar kunnen vanaf vandaag met hun klas een schoolreis winnen naar de hitmusical WICKED. De klas wordt 25 mei opgehaald met de officiële bus van de cast. In het AFAS Circustheater in Den Haag krijgen de leerlingen tips en trucs van niemand minder dan musicalster Chantal Janzen. Daarna nemen ze een kijkje achter de schermen en gaan ze als VIP naar de voorstelling. Ook scholen die aan het oefenen zijn voor een eindmusical kunnen zich aanmelden.

Meedoen is heel eenvoudig en kan tot 9 mei 2012. Kinderen kunnen zich via de website (http://www.ing.nl/particulier/wicked/schoolreis.aspx) aanmelden voor ‘Schoolreis van je Leven’ met vermelding van een originele reden waarom zij moeten winnen.

Partner van WICKED

ING is officiële partner van de musical WICKED, die al jaren een grote hit is op Broadway en onder andere in Duitsland en Groot-Brittannië succes oogstte. Omdat de ING partner is van de musical WICKED kunnen we onze klanten op allerlei manieren hiervan laten profiteren en unieke ervaringen bieden. Naast de ‘Schoolreis van je Leven’ organiseert de ING ook ‘Backstage & Bloemen’ waarmee we musicalfans heel dichtbij de musical en de sterren brengen.

WICKED

WICKED vertelt het weergaloze verhaal van een ongewone vriendschap tussen twee vrouwen in het magische land van Oz; de blonde, populaire en stijlvolle Glinda (Chantal Janzen) en de onbegrepen, strijdlustige, groene Elphaba (Willemijn Verkaik). WICKED is een musical waarin niets is wat het lijkt en waarin vriendschap, eigenzinnigheid en oprechtheid weten te overwinnen. WICKED is exclusief te zien in het AFAS Circustheater in Den Haag en ging op 6 november in première. Meer informatie: www.musicals.nl/wicked.