Win een exclusieve zangworkshop met ‘WICKED Betoverzing’ en ontmoet Willemijn Verkaik

Bezoek als VIP de voorstelling

Vanaf vandaag kunnen klanten van de ING met ‘WICKED Betoverzing’ online auditeren via de Facebook pagina van de musical WICKED. Door het nummer ‘Ik lach om zwaartekracht’ in de webcam te zingen maken deelnemers kans op een exclusieve zangworkshop van de zangcoaches van de musical. De 10 audities met de meeste likes op Facebook en de 10 audities die door de vakjury worden gekozen winnen de workshop. Deze vindt plaats op 19 oktober 2012 in het AFAS Circustheater in den Haag. Na de workshop treden de winnaars op voor Willemijn Verkaik op het toneel van Circustheater en krijgen zij tips van haar. Daarnaast maken de winnaars kennis met de cast, krijgen zij een kijkje achter de schermen en bezoeken zij aansluitend als VIP de voorstelling. Meedoen kan vanaf 10 jaar en auditeren is mogelijk tot 1 oktober 2012.

Partner van WICKED

ING is officiële partner van de musical WICKED, die al jaren een grote hit is op Broadway en onder andere in Duitsland en Groot-Brittannië succes oogst. Omdat de ING partner is van de musical WICKED kunnen klanten op allerlei manieren profiteren en unieke ervaringen winnen. Naast ‘Betoverzing’ organiseert de ING ook de ‘Schoolreis van je Leven’ en ‘Backstage & Bloemen’ waarmee we musicalfans heel dicht bij de musical en de sterren brengen.

Over WICKED

WICKED vertelt het weergaloze verhaal van een ongewone vriendschap tussen twee vrouwen in het magische land van Oz; de blonde, populaire en stijlvolle Glinda (wordt gespeeld door Keet! en Celine Purcell) en de onbegrepen, strijdlustige, groene Elphaba (Willemijn Verkaik). WICKED is een musical waarin niets is wat het lijkt en waarin vriendschap, eigenzinnigheid en oprechtheid weten te overwinnen. WICKED is exclusief te zien in het AFAS Circustheater in Den Haag en ging op 6 november 2011 in première.

Meer informatie op de website van www.ing.nl/wicked of www.musicals.nl/wicked.