In het nieuws: Tablet is de nieuwe Game Boy

22-04-2014 -

Een generatie groeide op met de Game Boy. Van de opvolger, de Nintendo DS, zijn ook vele miljoenen exemplaren verkocht. Maar de ‘handheld’ lijkt aan het eind van zijn levenscyclus.

pins

Sparen en beleggen sterke combinatie voor vermogensopbouw

22-04-2014 -

Stijgende zorgkosten, onzekere pensioenen en een beperkte hypotheekrenteaftrek maken het noodzakelijk dat Nederlanders meer vermogen opbouwen. De zekerheid van sparen combineren met het hogere rendement dat beleggen op lange termijn kan opleveren, maakt het mogelijk om financiële doelen in de toekomst te behalen. Daarom start de ING vandaag haar nieuwe campagne over sparen en beleggen. Eerder dit jaar lanceerde de ING het initiatief ‘Financieel Fit’, bedoeld om Nederlanders te helpen met het op orde krijgen en houden van hun financiële situatie. ING organiseert de komende weken door heel Nederland 150 financiële informatieavonden om met klanten over sparen en beleggen in gesprek te gaan. Online is de Rendementswijzer beschikbaar, waarmee te zien is wat specifieke combinaties van sparen en beleggen kunnen opleveren.

Lees het volledige bericht

In het nieuws: Nederlanders sporten steeds meer individueel

18-04-2014 -

De Nationale Sportweek roept Nederlanders op om van de bank te komen. We gaan meer sporten, maar het aantal lidmaatschappen van sportverenigingen blijft stabiel.

pins

Consumentenvertrouwen na 3 jaar weer boven gemiddelde

18-04-2014 -

Het consumentenvertrouwen ligt weer boven het historisch gemiddelde. In maart steeg het vertrouwen naar -5. Daarmee zijn consumenten beter gestemd dan normaal, blijkt uit berekeningen van het ING Economisch Bureau.

Perscontact

Hebt u als journalist vragen? Neem dan contact op met de woordvoerders van de ING. Ook buiten kantoortijden kunt u ons bereiken.

Naar perscontacten

Laatste foto's