Uw pincode

Belangrijke vragen over uw pincode?

Uw pincode is belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u de code vergeet. Lees hier hoe u een nieuwe pas aanvraagt en misbruik van uw pas voorkomt.

Ik ben mijn pincode vergeten, hoe krijg ik een nieuwe code?

U kunt direct uw huidige pincode opnieuw aanvragen. Binnen 4 werkdagen ontvangt u per post een afhaalbericht. Daarmee kunt u uw pincode afhalen op het ING kantoor of ING-servicepunt.

Ik heb 3 keer de verkeerde pincode ingetoetst

Als u 3 keer een foute pincode heeft ingetoetst, kunt u uw Betaalpas tijdelijk niet gebruiken. Binnen 2 werkdagen wordt uw oude pincode automatisch weer geactiveerd. Dan kunt u uw Betaalpas weer gebruiken.

Iemand anders kent mijn pincode

Heeft iemand anders uw pincode, laat uw Betaalpas dan direct blokkeren. Dat verkleint de kans op misbruik van uw pas.

Pas blokkeren?
Bel +31 (0) 58 212 60 00

Mijn pas is geblokkeerd, wat nu?

U kunt direct een vervangende Betaalpas aanvragen. Een vervangende pas kost
€ 7,50. Uw oude pas kunt u niet meer gebruiken. U kunt alleen nog geld opnemen op het ING kantoor of op het ING-servicepunt. Daar moet u uw oude pas en een geldig legitimatiebewijs tonen.

Mijn pas van een En/of Betaalrekening is geblokkeerd

Heeft u uw pas van een En/of Betaalrekening laten blokkeren? De blokkade geldt niet voor de Betaalpas van uw partner. Ook de pas van een gemachtigde voor uw Betaalrekening blijft geldig.

Heeft u vragen?

Contact

Meer over

Deel deze pagina