FiNBOX

Uw financiële inbox binnen internetbankieren

FiNBOX

Steeds meer bedrijven factureren op uw verzoek digitaal. Handig, uw digitale facturen in de inbox van Mijn ING (internetbankieren). Overzichtelijk, zonder acceptgiro’s op de mat.

Kenmerken

  • In Mijn ING facturen ontvangen, betalen en bewaren
  • De post kunt u uitprinten als u dat wilt
  • Melding bij ontvangst nieuwe FiNBOX-berichten

Voordelen

  • Nooit meer rekeningen of acceptgiro’s overtypen of kwijtraken
  • Uw financiële post eenvoudig terugvinden en inzien
  • Met één muisklik uw betaalopdracht klaarzetten
  • U bankiert papierloos

Aanmelden

Stap 1

Log in op Mijn ING

Stap 2

Kies 'FiNBOX' onder 'Betalen' en ga naar 'Alle bedrijven'

Stap 3

Kies de organisatie waarvan u digitale post wilt krijgen en gebruik de knop 'Aanmelden'

Deelnemende organisaties

In Mijn ING ziet u eenvoudig welke organisaties meedoen met FiNBOX. Met de zoekfunctie bekijkt u snel of voor u relevante organisaties aan FiNBOX deelnemen. Deelnemende organisaties kunnen ook aan ú vragen of u de financiële post voortaan via FiNBOX wilt ontvangen. U geeft dan uw naam, rekeningnummer, bank en eventueel geboortedatum door.

FiNBOX: méér dan nota’s

Met FiNBOX kunt u meer dan rekeningen betalen. U ontvangt eenvoudig en veilig ook financiële documenten. Bijvoorbeeld:

  • Te betalen nota’s en facturen met overzicht van uw afgenomen producten of diensten
  • Informatie over uw automatische incasso’s
  • Informatie over bijschrijvingen, zoals uw salaris
  • Algemene berichten, bijvoorbeeld over uw verzekeringspolis

Makkelijk bewaren

Met FiNBOX kunt u niet alleen makkelijk betalen, óók makkelijk bewaren. Betaalde nota’s komen automatisch in de map ‘Afgehandeld’. En al uw documenten blijven 7 jaar beschikbaar in FiNBOX. Toch een kopie opslaan? U zet uw documenten eenvoudig op uw harde schijf.

Volg ING op Facebook

Volg ING op Facebook
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, discussieer mee en doe mee aan speciale Facebook-acties!

Like ons op Facebook