Vraag stellen

24 uur per dag en 7 dagen per week online bereikbaar

U heeft een vraag over een product of dienst van de ING? Deze kunt u online, telefonisch én persoonlijk stellen. Tip: stel uw vraag in de zoekbalk op ING.nl en u krijgt direct antwoord.

Stel uw vraag via

  • Zoekfunctie
  • E-mail Klantenservice
  • Telefonische Klantenservice

Voordelen

  • Gemakkelijk en snel
  • Direct antwoord op uw vraag
  • 24 uur per dag en 7 dagen per week online bereikbaar
  • Online, telefonisch contact of persoonlijk advies

Hoe werkt de zoekfunctie?

U heeft een vraag aan de ING. U wilt bijvoorbeeld weten hoe u schade kunt melden of hoe u een nieuwe Betaalpas aanvraagt. Voor uw vragen over alle producten en diensten kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week online bij de ING terecht. Gebruik hiervoor de zoekbalk bovenaan de pagina. Typ uw vraag in de zoekbalk en u krijgt direct antwoord.

E-mail

Heeft u met behulp van de zoekbalk (bovenaan deze pagina) niet voldoende antwoord op uw vraag gekregen? E-mail uw vraag dan direct aan de ING. U ontvangt een bevestiging per e-mail. Daarin staat wanneer u een reactie van de ING kunt verwachten. 

Telefoon

Heeft u een specifieke of persoonlijke vraag over een product of dienst van de ING? Bel 020 22 888 88. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.