Veelgestelde vragen Betalen

Geld opnemen

  • 1.

    Ja, u kunt bij ING-kantoren waar een Cash Recycle Automaten aanwezig met uw Betaalpas tot € 10.000 bij de automaat opnemen. Indien er op het ING-kantoor geen Cash Recycle Automaat aanwezig is, kunt u deze bedragen met uw Betaalpas opnemen aan de balie van het ING-kantoor. Bij opnames boven de € 1.000 heeft u ook uw identiteitsbewijs nodig waarmee u zich dient te identificeren aan de balie van het ING-kantoor. Bedragen hoger dan € 10.000 bestelt u 3 werkdagen voordat u het geld nodig heeft bij uw ING-kantoor waar een kasbalie aanwezig is. Bij de klantenservice of uw accountmanager kan ook.

    Bekijk de tarieven voor geldopname

  • 2.

    Ja, u kunt bij ING servicepunten bij de Cash Recycle Automaten met uw Betaalpas tot € 10.000 bij de automaat opnemen. Bij opnames boven de € 1.000 heeft u ook uw identiteitsbewijs nodig waarmee u zich dient te identificeren aan de balie van het ING Servicepunt.

    Als u geen Betaalpas heeft dan is het van belang dat u zich kunt identificeren met uw identiteitsbewijs en een document meebrengt waaruit blijkt dat u klant bent van de ING.

    Bekijk de tarieven voor geldopname

  • 3.

    Op vertoon van uw identiteitsbewijs kunt u aan de balie van een ING-kantoor tot € 1.200 opnemen. Is uw identiteitsbewijs ook gestolen of bent u deze ook verloren? Dan kunt u op vertoon van een proces-verbaal van de politie tot € 500 opnemen aan de balie van het ING-kantoor.

  • 4.

    Indien u klant bent van ING en u geld heeft opgenomen bij een geldautomaat van ING of een andere bank, bel 020 22 888 22. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.. Zij zullen voor u een onderzoek starten.
    Indien u klant bent van een andere bank en u heeft geld opgenomen bij een geldautomaat van ING, dan dient u contact op te nemen met uw eigen bank.