Af-/bijschrijvingen, saldo weer correct zichtbaar in Mijn ING en Mobiel

Storing is opgelost

De problemen met de weergave van af- en bijschrijvingen in Mijn ING en de Mobiel Bankieren App zijn opgelost. De af- en bijschrijvingen zijn weer volledig zichtbaar in Mijn ING en de Mobiel Bankieren App. Ook wordt het saldo weer correct weergegeven. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. U mag van ons verwachten dat u gemakkelijk en foutloos uw bankzaken bij ons kunt regelen. Die dienstverlening hebben wij u vandaag niet kunnen bieden. Vanzelfsprekend zullen wij tot in detail uitzoeken hoe de problemen van vandaag hebben kunnen ontstaan, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Achtergrond

Klanten van ING konden vandaag niet de volledige af- en bijschrijvingen zien in Mijn ING en via de Mobiel Bankieren App. Bij een deel van de klanten waren de incasso afschrijvingen nog niet allemaal zichtbaar. Ook was het mogelijk dat er een dubbele afschrijving zichtbaar was, wat inmiddels is gecorrigeerd.