FiNBOX stopt vanaf 1 januari 2016

Wat betekent dit voor u?

Steeds minder ING-klanten maken gebruik van FiNBOX. Daarom hebben wij besloten om per 1 januari 2016 te stoppen met deze dienst. Natuurlijk vinden wij dit jammer, maar gelukkig zijn er alternatieven.

Wat verandert er per 1 januari 2016?

Vanaf deze datum kunt u geen FinBOX-documenten meer ontvangen, betalen of inzien in Mijn ING. Het aantal ING-klanten dat nog gebruik maakt van FiNBOX, is sterk afgenomen. Dat aantal is niet toereikend om het noodzakelijke onderhoud aan het systeem en de gewenste verbeteringen te rechtvaardigen.

Alternatieve mogelijkheden

Steeds meer bedrijven bieden u mogelijkheden om financiële post digitaal te ontvangen, zoals “Mijn-omgevingen” of via e-mail. Ook rekeningen worden vaak steeds makkelijker betaald met bijvoorbeeld iDEAL of per incasso.

Bedrijven informeren u verder

U hoeft bedrijven niet zelf op de hoogte te brengen. Dat hebben wij al voor u gedaan. De bedrijven waar u FiNBOX-documenten van krijgt, informeren u in de loop van dit jaar over hoe u voortaan uw financiële post ontvangt.

Heeft u vragen?

Bekijk dan onze antwoorden op veelgestelde vragen.

Hulp nodig?

Deel deze pagina

Volg ING op Facebook
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, discussieer mee en doe mee aan speciale Facebook-acties!

Like ons op Facebook