Deel deze pagina

Klacht melden

Wij willen tevreden klanten. Maar toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat horen wij dan graag van u. Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

Afhandeling

Direct contact over uw klacht via chat

Wij doen er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Chat is de snelste manier voor u om contact te krijgen. De medewerker kan uw gegevens er meteen bij zoeken. Natuurlijk kunt u ons ook bellen.

Niet tevreden met het antwoord?

Is uw klacht niet opgelost of bent u ontevreden over de uitkomst? U kunt dan binnen 6 weken in beroep gaan bij de directie.

Telefoon

Wilt u uw klacht telefonisch indienen? Neem dan contact op met ING: 020 22 888 88. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Chat

Wij doen er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Chat is de snelste manier voor u om contact te krijgen.
Heeft u geen Mijn ING of bent u nog geen klant? Natuurlijk kunt u ons ook bellen.

Brief

Geeft u uw klacht schriftelijk door? Dan ontvangt u binnen 10 dagen na ontvangst door de ING een reactie.
Zet in uw brief de volgende gegevens:
  • Uw naam
  • Uw adres en telefoonnummer
  • Uw rekeningnummer bij de ING
  • Omschrijving van uw klacht
  • Uw handtekening
  • Gaat uw klacht over een hypotheek of een lening? Vermeld dan uw hypotheeknummer of contractnummer
Stuur uw brief met eventuele bijlagen zonder postzegel naar:

ING Klantenservice
Antwoordnummer 6135
8900 VC LEEUWARDEN

Kantoor

U kunt uw klacht natuurlijk ook op een ING-kantoor indienen.