Nog makkelijker internetbankieren

Met tan-codes via sms

Altijd op zoek naar de lijst met TAN-codes voor internetbankieren? Laat ons dan uw TAN-codes sturen naar uw mobiele telefoon via sms. Dat is veilig en bovendien gratis.

Ga naar een ING-kantoor en u regelt het direct

Overstappen naar TAN-codes via uw mobiele telefoon gaat vellig en snel. U regelt dit op een ING-kantoor. U kunt direct daarna inloggen in Mijn ING Zakelijk.

Dit neemt u mee:
  • Een geldig Nederlands Identiteitsbewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart)
  • Uw Betaalpas van de ING
  • Het (gewijzigde) mobiele telefoonnummer waarop u de sms-berichten wilt ontvangen

Vraag de codes online aan

Belangrijk om te weten: Om veiligheidsredenen heeft u 5 werkdagen geen toegang tot Mijn ING Zakelijk. U kunt zolang geen betaling doen in Mijn ING Zakelijk (internetbankieren). Heeft u nog betalingen te doen? Doe deze voordat u TAN-code via mobiel aanvraagt. Voor het online aanvragen van TAN-codes, volgt u onderstaande stappen:
  • Log in op Mijn ING Zakelijk (internetbankieren)
  • Kies rechtsonder voor TAN- en PAC-codes
  • U volgt verder de aangegeven stappen

Kenmerken TAN-code via mobiel

  • Eenmalige transactiebevestigingscode bij internetbankieren
  • In een gratis sms-bericht op uw mobiele telefoon
  • Bankzaken regelen met TAN-code via mobiel
  • In te vullen als laatste stap bij een online transactie in Mijn ING Zakelijk (internetbankieren)

Voordelen TAN-code via mobiel

  • Gratis en veilig
  • Werkt op alle mobiele telefoons
  • Ter controle in sms-bericht ook totaalbedrag overboekingen en volgnummer vermeld

Geef uw TAN-code nooit af

Geef uw TAN-code nooit af. Niet aan derden, maar ook niet aan de ING. De ING vraagt namelijk nooit om uw TAN-code. Bent u toch benaderd met een dergelijke vraag? Geef uw TAN-code dan niet af en bel direct 020 22 888 88. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.. Buiten deze tijden kunt u contact opnemen met de 24 uurs alarmlijn: 020 22 888 00.

Mobiele telefoon verloren of gestolen?

Is uw mobiele telefoon gestolen? Blokkeer uw mobiel dan direct in Mijn ING Zakelijk (internetbankieren). Volg daarvoor onderstaande stappen:
  • Log in op Mijn ING Zakelijk (internetbankieren)
  • Ga naar ‘Instellingen en gegevens’
  • Kies in het linkermenu voor ‘Instellingen’
  • Ga naar ‘Beveiliging’
  • Kies vervolgens in het linkermenu voor ’Blokkeren’
  • Klik op de oranje button ‘Verder’ om uw TAN-functie te blokkeren

Contact

Deel deze pagina