Zakelijke rekening of pakket opzeggen

Wilt u uw Zakelijke Rekening of pakket opzeggen? Dat kan op 2 manieren: in Mijn ING Zakelijk en op een ING-kantoor

Opzeggen in Mijn ING Zakelijk

  • Snel en eenvoudig zelf opzeggen in Mijn ING Zakelijk
  • Bij ons bekende gegevens al ingevuld
  • Wanneer het u uitkomt

Opzeggen op een ING-kantoor

  • Samen met een medewerker
  • Ruime openingstijden
  • Neem een geldig identiteitsbewijs mee

Zelfstandige of gezamenlijke bevoegdheid

Als u zelfstandig bevoegd bent, kunt u zelf de rekening opzeggen. Bent u gezamenlijk bevoegd? Dan hebben we een akkoord van een 2e vertegenwoordiger nodig om de rekening te beëindigen. Nadat u het verzoek voor het opzeggen van de rekening heeft gedaan, kan de 2e vertegenwoordiger akkoord geven via ‘Mijn Verzoeken’ in Mijn ING Zakelijk of op een ING-kantoor.

Positief saldo

Zorg dat het totaalsaldo van uw rekening en de daaraan gekoppelde spaarrekeningen positief is en niet hoger dan €10.000. Houd hierbij rekening met de kosten die nog van uw rekening afgeschreven worden.

Gekoppelde producten beëindigen

De gekoppelde spaarrekeningen en Betaalpassen worden automatisch opgeheven. Heeft u andere producten bij de rekening, zoals een Businesscard, financiering, Beleggingsrekening of deposito? Dan moet u deze, voordat u de rekening kunt opzeggen, aan een andere Zakelijke Rekening koppelen of opzeggen

Saldo-overzichten downloaden in Mijn ING Zakelijk

Zodra ING uw verzoek heeft ontvangen, wordt u rekening geblokkeerd en kunt u deze niet meer inzien in Mijn ING Zakelijk. U kunt uw af- en bijschrijvingen downloaden voordat u de rekening opzegt.

Contact

Deel deze pagina